Szukaj

Shell Spirax S5 ATF X

599.99 zł

  • 20l
Czas dostawy: 4 dni

Shell Spirax S5 ATF X to syntetyczny olej, którego charakteryzuje duża uniwersalność pracy w różnych typach przekładni ATF oraz innych układach przeniesienia napędu dzięki czemu przeznaczony jest do automatycznych skrzyń biegów o bardzo dużym spektrum zastosowania.

Jest odpowiedni do stosowania jeśli wymagane jest spełnienie dopuszczeń: Allison C-4; JASO 1-A, 2A-02; Ford Mercon V, Mercon; GM Dexron II, IID, IIIG, IIIH, Toyota T-II, III, IV; Aisin JWS 3309 (wszystkie); ZF TE-ML 02F, 03D, 04D, 09, 11A, 14A, 14B, 14C, 16L, 17C; MB 236.1, 236.2, 236.5, 236.6, 236.7, 236.9, 236.10.

Stanowi funkcjonalny odpowiednik olejów stosowanych w aplikacjach: Audi G 055 025-A2, Audi G 052 162-A1; BMW LA2634, ETL-7045E, BMW LT71141; Fiat 9.55550 AV; Ford M2C138-CJ, Ford M2C166-H, Ford M2C202-B, Ford WSS-M2C924-A (JWS 3309 in Five Hundred and Montego), Ford M2C922-A1; GM Type A, Suffix A, GM/Saturn 9986195 (JWS 3309), GM DEXRON, GM DEXRON-II, GM DEXRON-II D, GM DEXRON-IIIG/IIIH; Honda/Acura Premium, Honda/Acura ATF-Z1; Hyundai SP-II or SP-III; Idemitsu K17; Isuzu SCS, ATF-II, ATF-III, Genuine; JASO 1A; Kia SP-II or SP-III, Kia ATF Red I-K; MAN 339F Ty V-1, V-2, Z-1, Z-2, Z-3; Mazda ATF M-111, Mazda ATF MV; Mini 83 2 0 402 42; Mitsubishi Diamond SP-II, Diamond SP-III; Nissan/ Infiniti Matic-D, Matic-J (Note 3), Matic-K; Porshe JWS 3309 (Cayenne); Saab JWS 3309 and 5 Speed Automatics, Transmax J, TIV; Scion T-II, T-III, T-IV; Subaru ATF, Subaru ATF-HP; Suzuki Dexron III; Texaco ETL-7045E, N402; Toyota Type T-II, Toyota Type T-III, and where a Dexron III fluid is allowed; Toyot/Lexus Type T-IV; Voith 55.6335.32 (G607, G1363) Voith DIWA #013S; Volvo JWS 3309, 5 Speed Automatics, Volvo 1273.41 i Volvo 97340; Various ZF TE-ML 14B, Various ZF-TE-ML 16L, Various JWS-3309; VW G 055 25-A2, TL-5612, TL-52162.

Shell Spirax S5 ATF X nie może być stosowany gdy wymagane są płyny typu F, DEXRON-VI, Ford MERCON LV lub Mercon SP, Shell 1375.4, Toyota WS, Hyundai SP-IV lub SPH-IVRR, Nissan Matic-S, Honda ATF DW-1, a także w skrzyniach bezstopniowych CVT, skrzyniach z podwójnym sprzęgłem (DCT), w wielu ośmio- i dziewięciostopniowych przekładniach automatycznych oraz tam gdzie należy używać olejów ATF 134 lub z aprobatami MB 236.12, 236.14, 236.15, 236.17.

Nasza najnowsza kolekcja

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów