Szukaj

RAVENOL VMP SAE 5W30 USVO

  • 1l
  • 4l
  • 5l
  • 10l
  • 20l
  • 60l
  • 208l
Czas dostawy: Zadzwoń

RAVENOL VMP SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Technologia USVO® pozwala zachować bardzo wysoką stabilność lepkości oleju. Nie jest obarczona wadami polimerowych preparatów polepszających lepkości, a jednocześnie ma ich wszystkie zalety. Olej lepiej chroni silnik, zwiększa i zachowuje jego wydajność, optymalizuje jego czystość, a także rzadziej wymaga wymiany. Technologia USVO® gwarantuje brak strat lepkości w całym okresie między wymianami oleju, a także wyróżnia się doskonałą stabilnością oksydacyjną. Jednocześnie umożliwia szybszy dopływ i wcześniejsze smarowanie części ruchomych silnika, zmniejszając ich zużycie cierne, narastanie zanieczyszczeń i ogranicza spadek wydajności. Do zastosowania we wszystkich warunkach eksploatacji w pojazdach dostawczych i osobowych. Zmniejsza opory pracy, zużycie mechaniczne i zużycie paliwa. Dzięki specjalnej formulacji olejów bazowych ma wysoki wskaźnik lepkości i zapewnia doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Opracowany dla silników spełniających normy EURO IV i Euro V. Wydłuża trwałość filtra cząstek stałych (DPF) oraz katalizatora trójdrożnego (TWC) poprzez ograniczenie ilości cząstek popiołotwórczych w spalinach.

Wskazówki dotyczące zastosowania:

Opracowany w celu oszczędności paliwa w silnikach Euro IV i V o normalnych i wydłużonych okresach wymiany oleju (możliwe do 50.000km lub 2 lata). Znakomicie nadaje się do zastosowania zgodnie z wieloma najnowszymi wymaganiami OEM.

Właściwości:

· oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu

· MID SAPS = zredukowany popiół siarczanowy, fosfor i siarka

· znakomita ochrona przed zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości, zapewniają długą żywotność silnika również w warunkach jazdy z dużą prędkością

· doskonała charakterystyka rozruchu zimnego silnika, również w niskich temperaturach poniżej -25oC

· bezpieczny film smarny przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych

· niska skłonność do odparowywania, przez to znikome zużycie oleju

· brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach

· neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających

· wydłużone okresy wymiany oleju chronią zasoby naturalne

Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr. OEM:

Klasa jakości:

ACEA C3, API SN

Aprobaty:

BMW Longlife-04, VW 504 00 / 507 00, MB 229.51, Porsche C30 (aktualnie obowiązuje dla samochodów PORSCHE z silnikiem Diesel’a, Cayenne V6 oraz wszystkich samochodów hybrydowych PORSCHE)

Specyfikacje:

MB 229.31, Fiat 9.55535-S1, Audi/VW G 052 195 M2, G 052 195 M4, G 052 195 M6, BMW 83 21 0 398 507, BMW/Mini 83 21 0 398 508, Audi Motorsport V31 748 026, Chrysler MS-11106, MB 000 989 89 01 10

Nasza najnowsza kolekcja

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów