Szukaj

RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W20 USVO

  • 1l
  • 4l
  • 5l
  • 10l
  • 20l
  • 60l
  • 208l
Czas dostawy: Zadzwoń


RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Utrzymuje silnik w czystości i zapewnia jego wysoką sprawność. Posiada doskonałe parametry dla rozruchu na zimno. HTHS min. 2,6 mPa * s. Dzięki nowej formule RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz chroni przed korozją i utratą oleju przez utlenianie lub koksowanie. Pozwala na wydłużone okresy wymiany oleju zgodnie z instrukcjami producenta.

Wskazówki dotyczące zastosowania:

Stosowany jako uniwersalny i paliwooszczędny olej klasy premium w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych w których zalecany jest olej tego rodzaju.

Właściwości:

· po rozruchu błyskawicznie dociera do wszystkich części silnika

· wysoka oszczędność paliwa FE (Fuel Economy ) dzięki doskonałym olejom bazowym oraz dodatkom

· zabezpiecza przed gromadzeniem się szlamu, laków, nagarem i korozją, również w niekorzystnych warunkach stosowania

· niska skłonność do parowania, tym samym mniejsze zużycie oleju.

· brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach

· gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie popychaczy hydraulicznych we wszystkich temperaturach

· stabilny olej silnikowy bez utleniania NOx

· dobra stabilność starzenia potwierdzona przez Hot Tube Test

· dobre pochłanianie sadzy i dyspersja

· neutralny w stosunku do materiałów uszczelniających

Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr. OEM:

Klasa jakości:

API SN (RC), ILSAC GF-5, ACEA C5, ACEA A1/B1

Aprobaty:

Aprobata MB 229.71, Jaguar Land Rover STJLR.51.5122, Licencja: API SN Resource Conserving, ILSAC GF-5

Specyfikacje:

Ford WSS-M2C947-A, GM dexos1® (pierwszej generacji), GM 6094 M, Chrysler MS-6395, Mitsubishi, MAZDA, Suzuki, Toyota, Honda/Acura HTO-06, Subaru, Lexus, Infiniti, Cadillac, Chevrolet, Buick

Nasza najnowsza kolekcja

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów