Szukaj

RAVENOL DXG SAE 5W30 USVO

  • 1l
  • 4l
  • 5l
  • 10l
  • 20l
  • 60l
  • 208l
Czas dostawy: Zadzwoń

RAVENOL DXG SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Zapewnia bezpieczny klin smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika. Chroni przed korozją i stratami oleju poprzez utlenianie lub koksowanie. Pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Dzięki swojej formulacji minimalizuje prawdopodobieństwo wystąpienia przedwczesnego zapłonu paliwa (LSPI).

Wskazówki dotyczące zastosowania:

Stosowany jako lekkobieżny olej klasy premium w nowoczesnych silnikach benzynowych. Zatwierdzony przez Opel/General Motors jako spełniający najnowszą normę GM dexos1 w każdych warunkach eksploatacji. Może być również stosowany do podanych specyfikacji Ford, Chrysler i Honda.

Właściwości:

· nowa formuła posiadająca aprobatę GM dexos1 Gen 2

· specjalna formuła dodatku molibdenu i wolframu do wygładzania współpracujących powierzchni silnika

· zapobiega wystąpieniu przedwczesnego zapłonu paliwa (LSPI)

· oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu

· brak osadów związanych z olejem w komorach spalania, w strefie pierścienia tłokowego i na zaworach

· najnowszej technologii Low SAPS = niski popiół siarczanowany, fosfor i siarka

· bardzo stabilne zachowanie lepkości i doskonała stabilność na ścinanie i doskonała odporność na ścinanie

· bardzo dobre właściwości podczas rozruchu zimnego silnika

· bezpieczny film smarny nawet przy wysokich temperaturach

· bardzo dobre cechy myjące i dyspersyjne oraz ochrona przed spienianiem

· wyjątkowa ochrona przez zużywaniem się silnika i korozją

· wydłużona żywotność dzięki wysokiej stabilności oksydacyjnej

· może być stosowany w silnikach samochodów wyposażonych w katalizator

Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr. OEM:

Klasa jakości:

API SN Plus, API SN (RC), ILSAC GF-5, API SN Resource Conserving

Aprobaty:

GM dexos1™ Gen 2, Licencja: API SN PLUS, API SN Resource Conserving, ILSAC GF-5

Specyfikacje:

Chrysler MS-6395, MS-13340; Fiat 9.55535-CR1; Ford WSS-M2C946-A/-B1, WSS-M2C929-A; Honda/Acura HTO-06

Nasza najnowsza kolekcja

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów