Promocje
Orlen Oil Greasen ŁT-4 S-2 180kg WYPRZEDAŻ!!!
Orlen Oil Greasen ŁT-4 S-2 180kg WYPRZEDAŻ!!!
1 790,00 zł 999,99 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin

REGULAMIN

 

I.  POSTANOWIENIA OGÓLNE:

1. Sklep internetowy dostępny pod adresem: www.lubro.com.pl prowadzony jest przez: Lubro Sp. z o.o. z siedzibą w Koninie przy ul. 11 Listopada 37/6, NIP 6653004029, REGON 365498260 wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000639238

2. Sklep prowadzi detaliczną i hurtową sprzedaż środków smarnych, kosmetyków samochodowych i akcesoriów na zasadach określonych w niniejszym regulaminie

3. Wymagania techniczne do prawidłowego wyświetlania i korzystania ze strony internetowej:
   • posiadanie dostępu do Internetu, 
   • posiadanie adresu e-mail,
   • zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej
   • przeglądarka internetowa obsługująca pliki  „cookies”.

II. WARUNKI SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

1. Rejestracja konta

  • Klient chcący korzystać z pełnej funkcjonalności systemu sklepu internetowego zobowiązany jest do dokonania rejestracji  w systemie.
  • Rejestracja konta odbywa się poprzez  wypełnienie  formularza w zakładce „Zarejestruj się”. 
  • Dane podawane przy rejestracji są wykorzystywane przez sklep wyłącznie do realizacji zamówień i tworzenia statystyk.
  • Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych oraz poprawnych danych osobowych.
  • Logowanie odbywa się poprzez podanie indywidualnej nazwy użytkownika oraz indywidualnego hasła Klienta. Hasło tworzy dla siebie Klient.
  • Od  chwili rejestracji nazwa użytkownika i hasło będą umożliwiały złożenie zamówienia zalogowanym klientom. Klient powinien dbać o ich właściwą ochronę, aby osoba niepowołana nie złożyła zamówienia na Jego konto.  

2. Zamówienie towaru.

  • Z chwilą złożenia zamówienia dochodzi do zawarcia pomiędzy Sprzedawcą i Klientem umowy sprzedaży      towarów wymienionych w zamówieniu. 
  • Zamówienia można składać przez całą dobę. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.
  • Po dokonaniu wyboru Klient powinien przejrzeć swój koszyk z zamówionymi towarami. Na tym poziomie można modyfikować zawartość koszyka.
  • Przycisk „Zamawiam” kończy zakupy. Od tego momentu dokonywanie zmian w zamówieniu jest niemożliwe.
  • Jeśli zamówienie poprawnie trafi do naszego systemu klient  otrzyma automatycznie wygenerowany mail zwrotny. 
  • Wszystkie ceny widoczne w naszym sklepie są wartościami brutto (do zapłaty), czyli zawierają podatek VAT . W cenie nie jest zawarty koszt transportu.
  • Sprzedawca wystawia dowód zakupu, tj. paragon lub fakturę VAT.
  • Wysyłka zamówienia następuje w ciągu 1 dni roboczych od momentu wpływu należności na konto Sprzedawcy.

III. DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Podstawą do dokonania płatności jest e-mail wysłany przez Sprzedającego do Klienta zawierający dane do przelewu lub wybranie opcji zapłaty poprzez serwis płatności internetowych Przelewy24.

Koszt transportu jest uzależniony od opcji wysyłki. O koszcie transportu decyduje kupujący. W trakcie składania zamówienia, Klient wypełniania  formularz zamówienia, gdzie po jego złożeniu widoczny jest całkowity koszt zamówienia.

Szczegóły dotyczące dostawy znajdą Państwo w zakłądce "Dostawa".

Towar do Klienta wysyłamy za pośrednictwem inPost, DHL,

Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień.

REKLAMACJE I ZWROTY

  • Zwrotu towarów bez podania przyczyny można dokonywać w ciągu 1
4 dni od dnia otrzymania przesyłki. 
  • W przypadku błędnej realizacji zamówienia z winy sklepu, wszelkie koszty odesłania towaru i ponownej wysyłki ponosi sklep.
  • Reklamacje na zakupiony towar można składać w trybie i na warunkach określonych w Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dn. 27.07.2002r. (Dz.U. z 2002r. Nr 141, poz. 1176; z 2004r. Nr 96, poz. 959).
  • Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty wydania produktu, o ile w ciągu 2 miesięcy od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową zawiadomi o tym Sklep. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
  • W przypadku uznania reklamacji sklep ponosi koszty przesyłki reklamowanego towaru.
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki,  sprzedawca udzieli wszelkiej pomocy w załatwianiu formalności reklamacyjnych. 
  • Wszelkie zwroty gotówki będą realizowane przez konto bankowe.
  • Sklep przeleje należność za niezrealizowane lub zwrócone zamówienie w ciągu 14 dni od chwili, gdy Klient poda numer swojego rachunku bankowego.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe