Promocje
Meguiar's Wheel Brightener 3780ml
Meguiar's Wheel Brightener 3780ml
164,90 zł 109,00 zł
szt.
Meguiar's Quik Interior Detailer 3780ml
Meguiar's Quik Interior Detailer 3780ml
149,00 zł 99,00 zł
szt.
Meguiar's Professional Quick Detailer 3780ml
Meguiar's Professional Quick Detailer 3780ml
219,99 zł 149,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin

REGULAMIN

 

I.  POSTANOWIENIA OGÓLNE:

1. Sklep internetowy dostępny pod adresem: www.lubro.com.pl prowadzony jest przez: Lubro Sp. z o.o. z siedzibą w Koninie przy ul. 11 Listopada 37/6, NIP 6653004029, REGON 365498260 wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000639238

2. Sklep prowadzi detaliczną i hurtową sprzedaż środków smarnych, kosmetyków samochodowych i akcesoriów na zasadach określonych w niniejszym regulaminie

3. Wymagania techniczne do prawidłowego wyświetlania i korzystania ze strony internetowej:
   • posiadanie dostępu do Internetu, 
   • posiadanie adresu e-mail,
   • zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej
   • przeglądarka internetowa obsługująca pliki  „cookies”.

II. WARUNKI SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

1. Rejestracja konta

  • Klient chcący korzystać z pełnej funkcjonalności systemu sklepu internetowego zobowiązany jest do dokonania rejestracji  w systemie.
  • Rejestracja konta odbywa się poprzez  wypełnienie  formularza w zakładce „Zarejestruj się”. 
  • Dane podawane przy rejestracji są wykorzystywane przez sklep wyłącznie do realizacji zamówień i tworzenia statystyk.
  • Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych oraz poprawnych danych osobowych.
  • Logowanie odbywa się poprzez podanie indywidualnej nazwy użytkownika oraz indywidualnego hasła Klienta. Hasło tworzy dla siebie Klient.
  • Od  chwili rejestracji nazwa użytkownika i hasło będą umożliwiały złożenie zamówienia zalogowanym klientom. Klient powinien dbać o ich właściwą ochronę, aby osoba niepowołana nie złożyła zamówienia na Jego konto.  

2. Zamówienie towaru.

  • Z chwilą złożenia zamówienia dochodzi do zawarcia pomiędzy Sprzedawcą i Klientem umowy sprzedaży      towarów wymienionych w zamówieniu. 
  • Zamówienia można składać przez całą dobę. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.
  • Po dokonaniu wyboru Klient powinien przejrzeć swój koszyk z zamówionymi towarami. Na tym poziomie można modyfikować zawartość koszyka.
  • Przycisk „Zamawiam” kończy zakupy. Od tego momentu dokonywanie zmian w zamówieniu jest niemożliwe.
  • Jeśli zamówienie poprawnie trafi do naszego systemu klient  otrzyma automatycznie wygenerowany mail zwrotny. 
  • Wszystkie ceny widoczne w naszym sklepie są wartościami brutto (do zapłaty), czyli zawierają podatek VAT . W cenie nie jest zawarty koszt transportu.
  • Sprzedawca wystawia dowód zakupu, tj. paragon lub fakturę VAT.
  • Wysyłka zamówienia następuje w ciągu 1 dni roboczych od momentu wpływu należności na konto Sprzedawcy.

III. DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Podstawą do dokonania płatności jest e-mail wysłany przez Sprzedającego do Klienta zawierający dane do przelewu lub wybranie opcji zapłaty poprzez serwis płatności internetowych Przelewy24.

Koszt transportu jest uzależniony od opcji wysyłki. O koszcie transportu decyduje kupujący. W trakcie składania zamówienia, Klient wypełniania  formularz zamówienia, gdzie po jego złożeniu widoczny jest całkowity koszt zamówienia.

Szczegóły dotyczące dostawy znajdą Państwo w zakłądce "Dostawa".

Towar do Klienta wysyłamy za pośrednictwem inPost, DHL,

Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień.

REKLAMACJE I ZWROTY

  • Zwrotu towarów bez podania przyczyny można dokonywać w ciągu 1
4 dni od dnia otrzymania przesyłki. 
  • W przypadku błędnej realizacji zamówienia z winy sklepu, wszelkie koszty odesłania towaru i ponownej wysyłki ponosi sklep.
  • Reklamacje na zakupiony towar można składać w trybie i na warunkach określonych w Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dn. 27.07.2002r. (Dz.U. z 2002r. Nr 141, poz. 1176; z 2004r. Nr 96, poz. 959).
  • Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty wydania produktu, o ile w ciągu 2 miesięcy od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową zawiadomi o tym Sklep. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
  • W przypadku uznania reklamacji sklep ponosi koszty przesyłki reklamowanego towaru.
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki,  sprzedawca udzieli wszelkiej pomocy w załatwianiu formalności reklamacyjnych. 
  • Wszelkie zwroty gotówki będą realizowane przez konto bankowe.
  • Sklep przeleje należność za niezrealizowane lub zwrócone zamówienie w ciągu 14 dni od chwili, gdy Klient poda numer swojego rachunku bankowego.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe